Opis fotografii:Recto kartonu: druk „J. Sebald [herb] KRAKÓW”; adnotacja ołówkiem „N”. Verso kartonu: druk „[herb] / ZAKŁAD ART. FOTOGRAFICZNY / J. Sebalda / DAWNIEJ W. RZEWUSKIEGO / W KRAKOWIE / UL. KOLEJOWA 11. / KLISZE PRZECHOWUJE SIĘ / NAŚLADOWNICTWO ZASTRZEŻONE. / SIGM. BONDY, WIEN.”; pieczęć „APARAT HISTORYI SZTUKI / UNIWERSYTETU JAGIELLOŃSKIEGO / [nr inw.] 2888”; pieczęć trójkątna „Z / HS / UNIW. / JAGIELL.”; adnotacja kredką „Natürliche / Grösse”; adnotacja kredką i ołówkiem „23 x”; adnotacje ołówkiem: [nr inw.] „2888”, „Norblin [nieczytelne] / [przekreślone „1019”] / portret własny”, [sygn.] „IHSUJ P 019226”. Publ.: „SKHS”, 6, 1898, z. 2-3, s. XLI, il. 6.
Uwagi:Na odwrociu autoportretu dwie tańczące kobiety w strojach antycznych (zob. sygn. IHSUJ P 019228); w roku 1896 własność Marii Reginy Kleitz w Warszawie, obecna lokalizacja nieznana. Jedna z fotografii przedstawiających dzieła eksponowane na Powszechnej Wystawie Krajowej we Lwowie w 1894 r., które powstały najprawdopodobniej na potrzeby jednego z katalogów tej wystawy (Jan Bołoz Antoniewicz, Katalog wystawy sztuki polskiej od roku 1764–1886, Lwów 1894). Józef Sebald kupił zakład Walerego Rzewuskiego w 1893 r.